Menu
Skaitinių kategorijos
Naujausi straipsniai
Supervizorių asociacijos nariai Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kvietimu prisijungė prie iniciatyvos teikti pagalbą žmonėms dirbantiems COVID krizės sąlygomis. Nors besikreipusių ir nedaug, bet džiaugiamės, kad daug asociacijos narių buvo atviri padėti, taip pat priėmė iššūkį konsultuoti nuotoliniu būdu.
Kvietimas kreiptis ir kontaktai buvo paskelbti puslapyje https://pagalbasau.lt/ , mūsų asociacijos facebook profilyje.
Galimybe gauti nemokamą konsultaciją pasinaudojo 7 asmenys. 3 organizacijos turėjo išteklių ir galėjo tokiu būdu pasirūpinti savo darbuotojais - taip konsultuoti dar 2 asmenys ir 4 grupės.
Kokių profesijų žmonės konsultuoti?
Psichologas-psichoterapeutas, 2 vadovai iš švietimo ir socialinio darbo organizacijų, viena pedagogė, trys socialinės darbuotojos, dvi atvejo vadybininkės. Taip pat trys grupės socialinių darbuotojų, dirbančių su šeimomis ir viena atvejo vadybininkų grupė.
Trumpai apie konsultacijų turinį
- Kreipimosi priežastys: prisiderinimas prie naujų su Corona virusu susijusių darbo sąlygų; sudėtingos konsultuojamų klientų-medikų gyvenimo problemos; virtualaus santykio su klientu kūrimo klausimai.
- įstaigos vadovė kreipėsi dėl supervizijos darbuotojai - pedagogei, kuriai karantinas ir darbas nuotoliniu būdu kėlė didelį stresą, nemigą. Supervizijos metu buvo svarbu atrasti streso priežastis ir pagalvoti apie galimas veikimo strategijas.
- Dirbant karantino sąlygomis darbuotojai buvo ypatingai svarbu reflektuoti patyrimą, susijusį su organizacijos nauja užduotimi - dirbti su galimai užsikrėtusiais koronavirusu klientais. Supervizijos metu buvo išsakytos ir stabilizuotos emocijos, vyko naujo profesinio vaidmens identifikacija sudėtingomis pokyčio sąlygomis, funkcijų aptarimas, organizacijos komunikacijos tinklo sustiprinimas. Supervizijos proceso metu sulaukė organizacijos vadovo įvertinimo, sustiprino bendradarbiavimą tarp kolegų.
- Socialinės darbuotojos dirba su asmenimis turinčiais proto ir psichikos negalią - emocinė įtampa, padidėjęs darbo krūvis, jokio palaikymo organizacijoje, baimė susirgti, nes būsi pasmerktas: ,,Dieve, kad tik ne aš". Klientai - vieni sutrikę, kiti neadekvačiai vertinantys situaciją, dar kitiems paaštrėjusi agresija ir kt. Labiausiai tikėjosi palaikymo.
Atvejo vadyboje - nauja pareigybė, karantino sąlygomis pareikalavusi iš darbuotojų kūrybiškumo, drąsos. Atsakomybės našta, tarpinstitucinio bendradarbiavimo trukdžiai. Svarbiausia buvo palaikymas. Nuo rudens organizacija užsakė mokamas supervizijas atvejo vadybininkams.
- Supervizuojamųjų atsiliepimai labai pozityvus. Jie teigė, kad supervizija, kuri vyko Zoom kambariuose jiems buvo svarbi parama, dirbant karantino sąlygomis.