Close
MONIKA KĖŽAITĖ – JAKNIŪNIENĖ Išdidinti

MONIKA KĖŽAITĖ – JAKNIŪNIENĖ

Išsilavinimas:

Mano kompetenciją darbui su žmonėmis, jų mokymą ir konsultavimą formavo plati tarptautinė patirtis – esu Salto-Youth Training and Cooperation Recourse Center mokymo vadovė, ir taip pat baigtos įvairios studijos:

  • Mokymo kursai „Training for trainers“(Austrija, Vengrija, Italija) (2000 – 2001),
  • Mokymo kursai „Intercultural via Experiential learning“ (Belgija, Lietuva)(2002 -2003),
  • Organizacinės psichologijos studijos,  Psichologijos akademijoje (Žmogaus studijų centras)(2008)
  • Supervizijos ir koučingo studijos (Miunsterio akademija, VDU ir Lietuvos supervizorių asociacija) (2013 – 2015)
  • Lyderystės ir pokyčių vadybos Magistro studijos, Mykolio Romerio Universitetas ( 2014 – dabar)

Darbo patirtis:

2012 – dabar Partnerė, konsultantė ir mokymų vadovė, VŠĮ Kitokie projektai
2007 -2012 Mokymo ir kokybės vadovė, UAB Transcom Worldwide
2003 – 2007 Projektų vadovė (ugdymo projektai), Socialinių ir Psichologinių Paslaugų Centras 2001 – 2012 Nepriklausoma mokymų vadovėVykdyti nacionaliniai bei tarptautiniai apmokymai šiomis temomis: darbo vietos paruošimas organizacijose, tarptautinių programų dalyvių paruošimas išvykti į užsienį, savanorių paruošimas tarnybai Lietuvoje, tarpkultūrinis mokymasis, komandinis darbas, mokymosi visą gyvenimą koncepcija, žmogaus potencialo naudojimas, projektų vadyba, neformalusis ugdymas; mokymasis iš patirties (patyrimo metodas); asmeninių, socialinių, profesinių kompetencijų ugdymas; konfliktų vadyba;

Ekspertinės sritys, metodai:

Mano ekspertinė sritis – žmogiškieji santykiai organizacijose. Didžiuojuosi tuo, jog turėjau patirties dirbant skirtingų sektorių organizacijose, pati savo kailiu patyriau santykių niuansus įvairiose organizacinėse struktūrose.

Šiuo metu ypatingai domiuosi moteriškojo vadovavimo ypatumais, konsultuoju moteris vadoves jų darbiniuose iššūkiuose, atlieku tyrimus šioje temoje.

Mano metodai – patirtinis mokymas(is), taip pat taikau geštaltinės teorijos, savęs pajautos (angl. Self-compassion) technikas ir įžvalgas. Mokiausi pas R. Greenaway apie refleksijos svarbą ir kaip ją taikyti individualiame ir grupės darbe su žmonėmis. Tikiu, jog refleksijos įgūdžiai – vieni svarbiausių siekiant pokyčių.

Kita svarbi informacija:

Per darbinę patirtį sukauptas įžvalgas esu suguldžiusi keliose publikacijose:

Apie tai, kaip palaikyti besimokantįjį individualioje konsultacijoje:

Leidinys “One-2-One: Supporting learning face to face”, Autoriai: Monika Kėžaitė – Jakniūnienė ir Mark E. Taylor. Užsakovas ir leidėjas: Salto –Youth Training and Cooperation Resource Center, Vokietija, 2015

Apie savanorišką veiklą kaip vieną iš geriausių savirealizacijos būdų:

Knyga „Būk savanoriu – keisk pasaulį. Tavo savanorystės kelrodis“ Autorės: Monika Kėžaitė-Jakniūnienė ir Neringa Kurapkaitienė. Užsakovas ir leidėjas: Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, 2011

Straipsnis „ Savanoriškos veiklos poveikis jaunam žmogui“ knygoje „Straipsnių rinkinys apie savanorišką veiklą“ išleistas A. C. Patria, 2009

Kiti supervizoriai:

Close